Кои сме ние?

С EasyPay e лесно и честно. Нашата мисия е да улесняваме ежедневието на клиентите ни. Осигуряваме не просто възможност за плащане на сметки, изпращане на пари или закупуване на билети за събития. Ние сме тук, за да отворим вратата към над 400 финансови услуги.

Вече имаме над 3300 каси в цялата страна и нашата мрежа продължава да се разраства постоянно. EasyPay осигурява удобство и сигурност, където и да сте.

Защо да изберете EasyPay?

EasyPay може да е първото Ви работно място или среда, в която да надграждате професионалния си опит. Най-често се превръща от месторабота - в кариера.

Ние предоставяме идеалния баланс между професионални ангажименти и личен живот. Ще имате възможността да се присъедините към добре сработени екипи, но и да се развивате в компанията до нивото, което бихте пожелали.

Освен позитивна работна среда, EasyPay е мястото, което ще Ви предложи сигурност, конкурентно заплащане и зачитане на личното Ви време.

Изберете най-подходящата позиция за Вас:

Ние сме Изипей АД. Просперираща компания с успешен бизнес и стабилни позиции на пазара. Осъществяваме дейността си с помощта на новите технологии. Нашите обекти присъстват в почти всеки град в България. Ние сме близо до нашите клиенти, като им предоставяме възможност от едно място бързо и лесно да извършат различни операции – плащане на битови сметки, данъци и такси, парични и банкови преводи, както и много други услуги.

Нашата цел е да сме най-добрите за нашите потребители и това ни кара винаги да изискваме най-добрите резултати от себе си, независимо от външните фактори, на които сме подложени. Ето защо нашите специалисти в различни области, успешно разширяват мрежата от офиси и повишават броя и качеството на предлаганите услуги.

С цел развиване и поддържане на високо качество на услугите ни, откриваме свободна позиция за длъжността Специалист "Кореспонденция".


Основни функции и отговорности:

  • Изготвя отговори на писма до клиенти и институции като спазва регламентирания срок;
  • Отговаря за разрешаването на клиентските случаи, събира и анализира информацията, свързана с тях;
  • Работи съвместно с други отдели в компанията;
  • При необходимост провежда телефонни разговори с клиенти;
  • Отразява всички настъпили промени и предприети действия по конкретните случаи в база данни;
  • Изготвя справки, свързани с дейността, както и предприема коригиращи действия при неточно изпълнени платежни операции.

Изисквания към кандидата:

  • Завършено висше образование – хуманитарен или филологически профил;
  • Умения за изготвяне и оформяне на служебна кореспонденция и комуникация;
  • Отлична езикова култура и грамотност;
  • Много добри компютърни умения (MS Word, Excel);
  • Умения за работа с поставени срокове;
  • Клиентски ориентирано поведение;
  • Способност за приоритизиране на задачите;
  • Умения за работа в екип.

Предимство ще имат кандидати с опит в:

  • Обслужване на клиенти;
  • Изготвяне на писмени отговори на възражения на клиенти.

Предлагаме Ви:

  • Платено въвеждащо фирмено обучение при постъпването Ви;
  • Ще се радвате на отношение, основано на взаимно уважение;
  • Коректност в трудовите отношения - трудов договор, социални и здравни осигуровки;
  • Добро стартово възнаграждение;
  • Социални придобивки;
  • Ще получите работна атмосфера, в която се насърчават креативността и инициативността;
  • Работно място в идеалния център на гр. София.

Ако търсите сигурност,
Ако искате да се развивате професионално, разчитайки единствено на своите качества, моля изпратете актуална автобиография на този имейл: ccm@easypay.bg, nvelichkova@easypay.bg

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Предоставянето на лични данни е доброволно. Информацията, която ни предоставяте, ще се използва само за нуждите на подбора и ще се третира като строго поверителна, съгласно ЗЗЛД.

 

Кои сме ние?

EasyPay осигурява удобство и сигурност, където и да сте. Имаме над 3300 каси в цялата страна и нашата мрежа продължава да се разраства постоянно.
Нашата мисия е да улесняваме ежедневието на клиентите ни. Осигуряваме не просто възможност за плащане на сметки, изпращане на пари или закупуване на билети за събития. Ние сме тук, за да отворим вратата към над 400 финансови услуги.

В момента търсим да присъединим към нашия екип целеустремени, инициативни и комуникативни служители на длъжност Оператор контактен център.

Защо да избереш EasyPay?

Ще имаш възможността да се присъединиш към добре сработен екип, да се развиваш и усъвършенстваш и да работиш в приятелска среда.

В какво ще се състои работата ти?

  • Приемане на входящи обаждания с цел предоставяне на информация на съществуващи и потенциални клиенти, относно предлаганите продукти и услуги;
  • Високо ниво на клиентско обслужване по телефон, имейл и чат;
  • Осигуряване на точна и навременна информация във връзка с постъпили писмени запитвания и рекламации от страна на клиентите;
  • Организираност в ежедневните задачи и отношение към изпълнението на ангажименти в срокове.

Това, което очакваме от теб, е:

  • Отлично владеене на български език (правилна дикция, речева компетентност и богата езикова култура);
  • Добра обща компютърна грамотност;
  • Образование – средно или висше;
  • Отлични комуникативни умения;
  • Клиентски-ориентирано поведение;
  • Умения за работа в екип;
  • Инициативност;
  • Владеене на говорим английски език.

В замяна ще ти предложим:

  • Конкурентно месечно възнаграждение;
  • Модерна работна среда, в която да се чувстваш удобно;
  • Работно място в идеалния център на София;
  • Работно време (след периода на обучение) по предварително изготвен график;
  • Приятелски настроени и мотивирани колеги, с които да се подкрепяте;
  • Програма за отстъпки за служителите ни в различни търговски обекти;
  • Ваучери за храна за заведението в сградата на компанията;
  • Преференциални цени за спортни карти;
  • Допълнително здравно осигуряване.

Изпратете Вашето CV на този имейл: ccm@easypay.bg, nvelichkova@easypay.bg

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Предоставянето на лични данни е доброволно. Информацията, която ни предоставяте, ще се използва само за нуждите на подбора и ще се третира като строго поверителна, съгласно ЗЗЛД.

 

Кои сме ние?

EasyPay осигурява удобство и сигурност, където и да сте. Имаме над 3300 каси в цялата страна и нашата мрежа продължава да се разраства постоянно.
Нашата мисия е да улесняваме ежедневието на клиентите ни. Осигуряваме не просто възможност за плащане на сметки, изпращане на пари или закупуване на билети за събития. Ние сме тук, за да отворим вратата към над 400 финансови услуги.

В момента търсим да присъединим към нашия екип целеустремен, инициативен и комуникативен служител на длъжност Оператор контактен център, позициониран в гр. Нова Загора.

Защо да избереш EasyPay?

Ще имаш възможността да се присъединиш към добре сработен екип, да се развиваш и усъвършенстваш и да работиш в приятелска среда.

В какво ще се състои работата ти?

  • Приемане на входящи обаждания с цел предоставяне на информация на съществуващи и потенциални клиенти, относно предлаганите продукти и услуги;
  • Високо ниво на клиентско обслужване по телефон, имейл и чат;
  • Осигуряване на точна и навременна информация във връзка с постъпили писмени запитвания и рекламации от страна на клиентите;
  • Организираност в ежедневните задачи и отношение към изпълнението на ангажименти в срокове.

Това, което очакваме от теб, е:

  • Отлично владеене на български език (правилна дикция, речева компетентност и богата езикова култура);
  • Добра обща компютърна грамотност;
  • Образование – средно или висше;
  • Отлични комуникативни умения;
  • Клиентски-ориентирано поведение;
  • Умения за работа в екип;
  • Инициативност;
  • Владеене на говорим английски език.

В замяна ще ти предложим:

  • Конкурентно месечно възнаграждение;
  • Модерна работна среда, в която да се чувстваш удобно;
  • Работно време (след периода на обучение) по предварително изготвен график;
  • Приятелски настроени и мотивирани колеги, с които да се подкрепяте;
  • Програма за отстъпки за служителите ни в различни търговски обекти;
  • Преференциални цени за спортни карти;
  • Допълнително здравно осигуряване.

Изпратете Вашето CV на този имейл: ccm@easypay.bg, nvelichkova@easypay.bg

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Предоставянето на лични данни е доброволно. Информацията, която ни предоставяте, ще се използва само за нуждите на подбора и ще се третира като строго поверителна, съгласно ЗЗЛД.

 

Работата Ви ще се състои в:

  • Компетентно, любезно и навременно обслужване на клиенти;
  • Презентиране на услугите, които предлага Компанията.

Изисквания:

  • Добри компютърни умения;
  • Средно или висше образование;
  • Умение за работа в екип;
  • Позитивен подход към клиентите;
  • Отговорност и възможност за работа на смени.

Ние Ви предлагаме:

  • Работа на постоянен трудов договор;
  • Месечни бонуси за постигнати резултати;
  • Осигуровки в пълен размер за всички осигурителни рискове;
  • Въвеждащо фирмено обучение при постъпването Ви, както и периодично професионално обучение;
  • Работа на смени, при необходимост съобразени с възможностите на служителя;
  • Почасова работа на смени, подходяща и за студенти;
  • Дългосрочна заетост;
  • Перспективи за професионално израстване.

Ако общуването с хора е силната Ви страна,
Ако търсите сигурност,
Ако искате да се развивате професионално, разчитайки единствено на своите качества,

Изпратете Вашето CV на този имейл: trz_hr@easypay.bg

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Предоставянето на лични данни е доброволно. Информацията, която ни предоставяте, ще се използва само за нуждите на подбора и ще се третира като строго поверителна, съгласно ЗЗЛД.

 

Работата Ви ще се състои в:

  • Компетентно, любезно и навременно обслужване на клиенти;
  • Презентиране на услугите, които предлага Компанията.

Изисквания:

  • Добри компютърни умения;
  • Средно или висше образование;
  • Умение за работа в екип;
  • Позитивен подход към клиентите;
  • Отговорност и възможност за работа на смени.

Ние Ви предлагаме:

  • Работа на постоянен трудов договор;
  • Месечни бонуси за постигнати резултати;
  • Осигуровки в пълен размер за всички осигурителни рискове;
  • Въвеждащо фирмено обучение при постъпването Ви, както и периодично професионално обучение;
  • Работа на смени, при необходимост съобразени с възможностите на служителя;
  • Почасова работа на смени, подходяща и за студенти;
  • Дългосрочна заетост;
  • Перспективи за професионално израстване.

Ако общуването с хора е силната Ви страна,
Ако търсите сигурност,
Ако искате да се развивате професионално, разчитайки единствено на своите качества,

Изпратете Вашето CV на този имейл: trz_hr@easypay.bg

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Предоставянето на лични данни е доброволно. Информацията, която ни предоставяте, ще се използва само за нуждите на подбора и ще се третира като строго поверителна, съгласно ЗЗЛД.

 

Работата Ви ще се състои в:

  • Компетентно, любезно и навременно обслужване на клиенти;
  • Презентиране на услугите, които предлага Компанията.

Изисквания:

  • Добри компютърни умения;
  • Средно или висше образование;
  • Умение за работа в екип;
  • Позитивен подход към клиентите;
  • Отговорност и възможност за работа на смени.

Ние Ви предлагаме:

  • Работа на постоянен трудов договор;
  • Месечни бонуси за постигнати резултати;
  • Осигуровки в пълен размер за всички осигурителни рискове;
  • Въвеждащо фирмено обучение при постъпването Ви, както и периодично професионално обучение;
  • Работа на смени, при необходимост съобразени с възможностите на служителя;
  • Почасова работа на смени, подходяща и за студенти;
  • Дългосрочна заетост;
  • Перспективи за професионално израстване.

Ако общуването с хора е силната Ви страна,
Ако търсите сигурност,
Ако искате да се развивате професионално, разчитайки единствено на своите качества,

Изпратете Вашето CV на този имейл: trz_hr@easypay.bg

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Предоставянето на лични данни е доброволно. Информацията, която ни предоставяте, ще се използва само за нуждите на подбора и ще се третира като строго поверителна, съгласно ЗЗЛД.

 

Работата Ви ще се състои в:

  • Компетентно, любезно и навременно обслужване на клиенти;
  • Презентиране на услугите, които предлага Компанията.

Изисквания:

  • Добри компютърни умения;
  • Средно или висше образование;
  • Умение за работа в екип;
  • Позитивен подход към клиентите;
  • Отговорност и възможност за работа на смени.

Ние Ви предлагаме:

  • Работа на постоянен трудов договор;
  • Месечни бонуси за постигнати резултати;
  • Осигуровки в пълен размер за всички осигурителни рискове;
  • Въвеждащо фирмено обучение при постъпването Ви, както и периодично професионално обучение;
  • Работа на смени, при необходимост съобразени с възможностите на служителя;
  • Почасова работа на смени, подходяща и за студенти;
  • Дългосрочна заетост;
  • Перспективи за професионално израстване.

Ако общуването с хора е силната Ви страна,
Ако търсите сигурност,
Ако искате да се развивате професионално, разчитайки единствено на своите качества,

Изпратете Вашето CV на този имейл: trz_hr@easypay.bg

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Предоставянето на лични данни е доброволно. Информацията, която ни предоставяте, ще се използва само за нуждите на подбора и ще се третира като строго поверителна, съгласно ЗЗЛД.

 

Работата Ви ще се състои в:

  • Компетентно, любезно и навременно обслужване на клиенти;
  • Презентиране на услугите, които предлага Компанията.

Изисквания:

  • Добри компютърни умения;
  • Средно или висше образование;
  • Умение за работа в екип;
  • Позитивен подход към клиентите;
  • Отговорност и възможност за работа на смени.

Ние Ви предлагаме:

  • Работа на постоянен трудов договор;
  • Месечни бонуси за постигнати резултати;
  • Осигуровки в пълен размер за всички осигурителни рискове;
  • Въвеждащо фирмено обучение при постъпването Ви, както и периодично професионално обучение;
  • Работа на смени, при необходимост съобразени с възможностите на служителя;
  • Почасова работа на смени, подходяща и за студенти;
  • Дългосрочна заетост;
  • Перспективи за професионално израстване.

Ако общуването с хора е силната Ви страна,
Ако търсите сигурност,
Ако искате да се развивате професионално, разчитайки единствено на своите качества,

Изпратете Вашето CV на този имейл: trz_hr@easypay.bg

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Предоставянето на лични данни е доброволно. Информацията, която ни предоставяте, ще се използва само за нуждите на подбора и ще се третира като строго поверителна, съгласно ЗЗЛД.

 

Работата Ви ще се състои в:

  • Компетентно, любезно и навременно обслужване на клиенти;
  • Презентиране на услугите, които предлага Компанията.

Изисквания:

  • Добри компютърни умения;
  • Средно или висше образование;
  • Умение за работа в екип;
  • Позитивен подход към клиентите;
  • Отговорност и възможност за работа на смени.

Ние Ви предлагаме:

  • Работа на постоянен трудов договор;
  • Месечни бонуси за постигнати резултати;
  • Осигуровки в пълен размер за всички осигурителни рискове;
  • Въвеждащо фирмено обучение при постъпването Ви, както и периодично професионално обучение;
  • Работа на смени, при необходимост съобразени с възможностите на служителя;
  • Почасова работа на смени, подходяща и за студенти;
  • Дългосрочна заетост;
  • Перспективи за професионално израстване.

Ако общуването с хора е силната Ви страна,
Ако търсите сигурност,
Ако искате да се развивате професионално, разчитайки единствено на своите качества,

Изпратете Вашето CV на този имейл: trz_hr@easypay.bg

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Предоставянето на лични данни е доброволно. Информацията, която ни предоставяте, ще се използва само за нуждите на подбора и ще се третира като строго поверителна, съгласно ЗЗЛД.

 

Работата Ви ще се състои в:

  • Компетентно, любезно и навременно обслужване на клиенти;
  • Презентиране на услугите, които предлага Компанията.

Изисквания:

  • Добри компютърни умения;
  • Средно или висше образование;
  • Умение за работа в екип;
  • Позитивен подход към клиентите;
  • Отговорност и възможност за работа на смени.

Ние Ви предлагаме:

  • Работа на постоянен трудов договор;
  • Месечни бонуси за постигнати резултати;
  • Осигуровки в пълен размер за всички осигурителни рискове;
  • Въвеждащо фирмено обучение при постъпването Ви, както и периодично професионално обучение;
  • Работа на смени, при необходимост съобразени с възможностите на служителя;
  • Почасова работа на смени, подходяща и за студенти;
  • Дългосрочна заетост;
  • Перспективи за професионално израстване.

Ако общуването с хора е силната Ви страна,
Ако търсите сигурност,
Ако искате да се развивате професионално, разчитайки единствено на своите качества,

Изпратете Вашето CV на този имейл: trz_hr@easypay.bg

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Предоставянето на лични данни е доброволно. Информацията, която ни предоставяте, ще се използва само за нуждите на подбора и ще се третира като строго поверителна, съгласно ЗЗЛД.

 

Работата Ви ще се състои в:

  • Компетентно, любезно и навременно обслужване на клиенти;
  • Презентиране на услугите, които предлага Компанията.

Изисквания:

  • Добри компютърни умения;
  • Средно или висше образование;
  • Умение за работа в екип;
  • Позитивен подход към клиентите;
  • Отговорност и възможност за работа на смени.

Ние Ви предлагаме:

  • Работа на постоянен трудов договор;
  • Месечни бонуси за постигнати резултати;
  • Осигуровки в пълен размер за всички осигурителни рискове;
  • Въвеждащо фирмено обучение при постъпването Ви, както и периодично професионално обучение;
  • Работа на смени, при необходимост съобразени с възможностите на служителя;
  • Почасова работа на смени, подходяща и за студенти;
  • Дългосрочна заетост;
  • Перспективи за професионално израстване.

Ако общуването с хора е силната Ви страна,
Ако търсите сигурност,
Ако искате да се развивате професионално, разчитайки единствено на своите качества,

Изпратете Вашето CV на този имейл: trz_hr@easypay.bg

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Предоставянето на лични данни е доброволно. Информацията, която ни предоставяте, ще се използва само за нуждите на подбора и ще се третира като строго поверителна, съгласно ЗЗЛД.

 

Работата Ви ще се състои в:

  • Компетентно, любезно и навременно обслужване на клиенти;
  • Презентиране на услугите, които предлага Компанията.

Изисквания:

  • Добри компютърни умения;
  • Средно или висше образование;
  • Умение за работа в екип;
  • Позитивен подход към клиентите;
  • Отговорност и възможност за работа на смени.

Ние Ви предлагаме:

  • Работа на постоянен трудов договор;
  • Месечни бонуси за постигнати резултати;
  • Осигуровки в пълен размер за всички осигурителни рискове;
  • Въвеждащо фирмено обучение при постъпването Ви, както и периодично професионално обучение;
  • Работа на смени, при необходимост съобразени с възможностите на служителя;
  • Почасова работа на смени, подходяща и за студенти;
  • Дългосрочна заетост;
  • Перспективи за професионално израстване.

Ако общуването с хора е силната Ви страна,
Ако търсите сигурност,
Ако искате да се развивате професионално, разчитайки единствено на своите качества,

Изпратете Вашето CV на този имейл: trz_hr@easypay.bg

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Предоставянето на лични данни е доброволно. Информацията, която ни предоставяте, ще се използва само за нуждите на подбора и ще се третира като строго поверителна, съгласно ЗЗЛД.

 

© Изипей АД 2006 - 2025. Всички права запазени.